tel viber whatsapp (063) 598 440
tel viber whatsapp (063) 515 954

Uslovi koriscenja

 

Poštovani korisnice,

dobrodošli na sajt firme Picasso dm-shop. Picasso dm-shop Vam omogucava korišcenje usluga i sadržaja svog portala koje je podložno niže navedenim Uslovima korišcenja. Uslovi korišcenja se primenjuju na sve sadržaje i usluge Picasso dm-shopa. Korišcenjem bilo kog dela portala, smatra se da su korisnici upoznati sa ovim uslovima, kao i da prihvataju korišcenje sadržaja ovog portala iskljucivo za licnu upotrebu i na sopstvenu odgovornost. Molimo Vas da pre korišcenja naših usluga, pažljivo procitate sledece uslove. Svaka poseta našem sajtu, kao i kupovina, znaci da ste ove uslove procitali i da se slažete sa njima u celosti. Ukoliko su oni za vas neprihvatljivi, molimo vas da ne koristite internet prezentaciju firme Picasso dm-shop.

Uslovima korišcenja definisana su pravila pri kupovini koja obezbeduju kvalitet naše usluge i zadovoljstvo kupaca.

Opšti uslovi

  1. Nakon prijema narudžbe putem sajta, prodavac je obavezan da izvrši telefonsku potvrdu.
  2. Program ce Vam automatski popuniti i poslati uplatnicu a mi izricito naglasavamo da novac ne ulacujete pre nego se porudzbina ne potvrdi i putem telefona zbog mogucnosti da trazeni artkal nije na stanju ili je doslo do promene cena koje mozda nisu azurirane na sajtu
  3. Nakon potvrde narudžbe od strane kupca, narudžba je neopoziva.
  4. Prodavac se obavezuje da narucene proizvode isporuci ispravne i u predvidenom roku.
  5. U slucaju bilo kakve promene prodavac je dužan da obavesti kupca prilikom telefonske potvrde narudžbe.
  6. Sve eventualne promene sem promena vezanih za isporuku se ne odnose na potvrdene narudžbe.
  7. U slucaju neuskladenosti cena isporuke navedenih na ovom sajtu sa cenama kurirske službe, o promenama cete biti obavešteni prilikom telefonske potvrde narudžbe.
  8. Sve cene na ovom sajtu iskazane su u dinarima i PDV je uracunat u cenu. Picasso dm-shop d.o.o. ne garantuje da su sve informacije i fotografije artikala na ovom sajtu u potpunosti ispravne. Svi artikli prikazani na ovom sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva se da su svi dostupni u svakom trenutku na našem lageru. Trenutnu raspoloživost možete proveriti pozivom telefona neke od naših prodavnica ili , slanjem upita na mail.

Garancija kvaliteta


Picasso dm-shop doo garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu.
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeduje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliiteta proizvoda. U slucaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije ce zameniti proizvod novim ili vratiti novac.
Garantni rok pocinje danom prodaje uredaja, koji se unosi u garantni list i overava pecatom i potpisom ovlašcenog prodavca.
Kupac gubi pravo na garanciju ako se kvar izazove nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i ako su na proizvodu vršene bilo kakve popravke od strane neovlašcenih lica.
Da bi se izbegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost prodavca i kupca je da izvrše pregled proizvoda i da ukažu na eventualna mehanicka oštecenja, u kom slucaju ce proizvod biti zamenjen.
Svi aparati su pod garancijom i važe prava koja su navedena u garantnom listu.

Za sledece aparate obaveštavamo Vas da:


Pravo na besplatno otklanjanje kvarova u garantnom roku sticete uz uslove da je kupljeni uredaj povezan i pušten u rad od strane ovalašcenog servisera i to za:
Sve ugradne aparate
Za sve aparate na gas (uz kupljeni uredaj ne dobija se regulaciono crevo)
Šporete (uz kupljeni uredaj fabricki se ne dobija naponski kabal)
Bojlere
Dolazak servisera za prikljucivanje uredaja se naplacuje u zavisnosti od vrste usluge. Serviseri imaju svu pratecu opremu koja je potrebna za prikljucenje uredaja.
Klima uredaji - garancija važi samo ako je uredaj ugradio servis ovlašcen za tu vrstu posla i ako je isti overio garantni list.
Za daljinske upravljace garancija važi 6 meseci.
Za baterije, adaptere, antene, sijalice i kablove garancija ne važi.
MP3 plejeri - Garancija važi samo ako se sacuva celokupna ambalaža (kutija, kablovi, instalacioni disk) i to u periodu trajanja garantnog roka.
Ne instaliramo i ne prikljucujemo sudomašine.
Garanciji ne podlažu baterije na telefonskim aparatima.
Rashladne uredaje ne treba prikljucivati najmanje 7 sati po isporuci.
TV prijemnici ne treba da se ukljucuju najmanje 2 sata po isporuci.
Usisivaci - ne podležu garanciji plasticni delovi (crevo, cev, papucica).
Molimo Vas radi što kvalitetnije usluge da se pridržavate zadatih uputsta

Rešavanje reklamacije

 

Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda se može, u zavisnosti od trenutka pojave nedostatka u funkcionisanju proizvoda, svrstati u jednu od sledecih kategorija:

  1. Isporuceni proizvod je vidno oštecen, nedostaju mu neki delovi (nekompletan je), oštecena je ambalaža ili su vidna oštecanja na samoj ambalaži. U ovom slucaju, problem se mora evidentirati na licu mesta, ispred kurira, tako što cete proveriti robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijaviti neispravnost. U ovom slucaju se popunjava Zapisnik o oštecenju koji moraju da potpišu i kupac i kurir. Ako kurir napusti mesto isporuke, a Vi nakon toga utvrdite kvar ili bilo koju drugu nedoslednost, Vaša reklamacija nece biti uvažena.
  2. U slucaju da je proizvod u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad neispravan. Robu možete vratiti u roku od 8 dana od dana kupovine. Robu menjamo samo sa priloženim racunom i garantim listom. Vracena roba mora biti zapakovana u originalnu ambalažu, nekorišcena i neoštecena. Po želji, robu vam možemo zameniti za novu ili vratiti novac.
  3. Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda u garantnom roku. U tom slucaju, proizvod iskljucivo šaljete u servis na onu adresu koja je upisana na garantnom listu (tu se nalazi kontakt telefon i adresa ovlašcenog servisa koji Vam može rešiti kvar). Svako slanje proizvoda na drugu adresu (koja ne piše na garantnom listu koji ste dobili uz proizvod) se ne prihvata i proizvod gubi garanciju. Ovo se može dogoditi i ako sami pokušate da otklonite nastali kvar. Fizicki oštecene komponente ne podležu garanciji.

Prilikom reklamacije robe u garantnom roku, kupac je dužan:
- da reklamirani proizvod na servis donese u originalnoj ambalaži i u servis naznacen na garantnom listu.
- da prodavcu/serviseru podnese na uvid original garantnog lista i racun o kupovini.
- nakon toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac iskljucivo dobija od ovlašcenog servisa gde je i ostavio proizvod.
- u vezi sa reklamacijama i servisom u garantnom roku, ne postoji nikakva obaveza Picasso dm-shopa, pa cak ni u organizovanju prevoza uredaja do ovlašcenog servisa.

Za uvažene reklamacije Picasso dm-shop u potpunosti snosi troškove transporta, ukoliko su ispoštovani prethodno navedeni slucajevi. U svim ostalim slucajevima troškove snosi kupac.

Picasso dm-shop nastoji da bude što precizniji u opisu svih proizvoda, ali ne možemo da garantujemo da su svi opisi kompletni i bez grešaka.
Sve cene su sa uracunatim PDV-om.

Povrat robe i novca

 

Povracaj robe se koristi iskljucivo u slucaju reklamacije, usled neispravnosti ili oštecenja uredaja, odnosno u cilju servisiranja istog i ne može se izvršiti u druge svrhe. U slucaju da je kupac koristio uredaj, ako je uredaj otvaran, i nakon odredenog vremena nije zadovoljan radom, tj. ocekivao je mnogo više od narucenog uredaja - povracaj novca, zamena proizvoda ili povracaj istog nije moguca.

Kupac robu može da vrati samo u sledecim slucajevima:
1. Ukoliko je greškom Picasso dm-shopa fakturisana roba koju kupac nije porucio, rok za zapocinjanje procedure povrata robe je 24h od trenutka prijema robe;
2. Ukoliko je kupcu fakturisana neispravna ili roba oštecena u transportu, rok za zapocinjanje procedure povrat robe je 24h od trenutka prijema robe
3. Ukoliko je proizvod predmet reklamacije i isti je odnešen u ovlašceni servis zbog saniranja kvara, i kao takav nije moguce da se popravi. Od ovlašcenog servisa treba da dobijete „potvrdu o nemogucnosti popravke uredaja“. Tada je potrebno da nas obavestite telefonom na (021) 270-24-76, kako bi na Vašu adresu poslali Reklamacioni list. Isti treba da popunite i zajedno sa uredajem da pošaljete na našu adresu. Rok za zapocinjanje procedure povracaja robe je 24h od trenutka prijema reklamacionog lista.

U slucaju povrata novca, ukoliko su ispoštovani prethodne odredbe, rok za povrat novca je 7 dana od trenutka prijema uredaja od strane Picasso dm-shopa.

Picasso dm-shop zadržava sva prava promene cene proizvoda; tako da, ako ste porucili uredaj po jednoj ceni i sa tom cenom ga primili na kucnu adresu, a nakon toga je cena smanjena, i želite povrat novca, iznos koji ce Vam biti isplacen bice po tržišnoj vrednosti na dan povrata novca.